Thursday

TANJA PETROVIC

Tanja Petrović, rodjena u Novom Sadu, 21.11.1966.,
profesor u tehničkoj školi "Mileva Marić Ajnštajn".
Piše poeziju već dugo, no prva knjiga izlazi iz štampe upravo sad, u septembru.



ŽIVOT


Na mestu gde ljubav

zablude broji,

a života sigurna ruka

sudbinu kroji,

zastajemo mi, prolaznici,

tužni il srećni, kako koji.


Voljom prkosnom,

što srca snagom doji,

i ljubavlju, koja um

u slatko ludilo boji,

ponekad uspemo u toj priči

da zaista budemo svoji.




SVE ĆE TO DRUGI NEKO


Da ti oči lažljive ljubi
i unapred da te gubi,
neko će drugi.

Da ti misli budno prati
i trudi se da te shvati,
drugi će neko znati.

Da ti ljubav razmotava
i u krilu da ti spava,
druga će to glava.

Da s tobom noću čita
govor zvezda s usana,
neko će bez mana.

A kad u dubini svoga bića
zaboli te parče praznine,
neko će drugi o tom da brine...



NOĆAS


Noćas ću iskre zvezda
u klupko namotati
i nebeskom plaštu
dugmad od snova prišivati.

Iz tvog ću oka
sjaj zvezdama vratiti,
a ljubavlju srca tvog
nebo zakopčati.



MISAO

Ko u uglove postojanja
od nje se skriva
svakog trenutka
pronadjen biva.

Neumoljivost je njena
mreža od tananih snova
i zalud bezimo kao zbunjene ribe
od jutarnjeg lova.

I čemu sve to,
razum i nad sobom vlast,
kad eho osećaja
njoj čini čast?



ISKUŠENJE

Zabranila sam sebi
da misao svaku tvoju osetim
jer mi na srcu ostavi trag.
Cvet ljubavi
u daleki vrt presadila sam
kad uvene da ne vidim to.
Lik mio i osmeh
maskom sam sebi predstavila
da me ne proganja kada odeš.

A ti....iskušavaš me.
Muzikom svojom činiš
da misli poput strela stižu me.
Cvet čudesni toplinom zalivaš,
a dragim likom svojim
u san me svako veče ispraćaš.


No comments:

Post a Comment