Thursday

MIRJANA FURTULA

Mirjana Furtula, rođena 1986. u Zrenjaninu.
Završila je Fakultet organizacionih nauka u Beogradu.
Dobitnik je vanrednih , I, II, III nagrada na literarnim konkusima,
Pesme su joj objavljene u više od 20 zajedničkih zbirki



DA SAM PESNIK


Da sam pesnik
Tkala bih dugu u stihove
zrak sunca, lepotu cveta
prenela bih na papir ovaj
Svoje snove i poneke nade
šum vetra dok zlatno klasje povija
Zvona što odjekuju poljima
Miris uzorane oranice
i tek procvetale ljubičice
Slušala bih pesmu ptica
i gledala igru leptira
uživala dok roda gnezdo gradi
Osećam, vidim i čujem
pokušavam da oplemenim svoju dušu
Sve ono što je lepo ostaje umeni
ružno neka vetar odnese sa sobom



REČI

Nekada umilne i lepe

deo su mene, moje duše

Gomilaju se kao lavina

nadolaze i plave sve pred sobom

nekada oštro se zarivaju

a nekada kao lahor odlepršaju

Reči nekada snagom stežu

podsećaju da nešto uradim

Koliko je jačine u njima

kada svim preprekama ovladaju

Iskrom svojom sve vatre potpaljuju

izgubljenu nadu oživljavaju

Reči lepe, umilne i iz srca

ružnoću svojom lepotom iskorenjuju

vulkane uzavrele gase

Nekada mračne poput noći

pune zlokobne slutnje same i strašne

kao iz pakla da dolaze

Oštrinom svojom srce slamaju

Jasne i providne kao planinski potok

Vi znane i neznane što živite u meni

Nekada kao deca naivne

Deo ste mene i moga postojanja



SEĆANJA


Na leptirovu igru me podsećaju

dok kruže po mojoj glavi

Nežno me svojom snagom prožimaju

gubeći se negde u tami.


Kao mamina ruka miluju me

golicajući mi maštu

Nikada niko neće znati šta mi znači

poneka tajna duboko skrivena u meni


Sećanja u meni se talože

čekaju pogodan tren da me podsete

Kao lahor lepršavu tajnu zaboravljenu

plamen neki znani da rasplamsaju


Talože se u meni kao reka nanos

na obalu što vekovima nosi

Kakvu tugu možete mi doneti

kako srce nakada brže zakuca


Na paperje me podsećate

gubite se negde u daljini

čekajući pogodan trenutak

u moj mozak da se zaključate


Neka nevidljiva spona izdiže vas

napuštenom biću utehu da date

Kao najoštriji mač britkošću svojom

negde u srce ranjivo pogađate


Sećanja nekada nežna, nekada jaka

surova i zla, deo su mene

duboko u meni kao neka spona

povezuje deliće moga bića


Iskreno i bez kajanja

duboko i visoko dopirete

Na neki put prošli mi pokazujete

na ceo moj život ukazujete


No comments:

Post a Comment