Thursday

NATAŠA FURTULA

Nataša Furtula, rođena 1984. u Zrenjaninu.
Završila Fakultet organizacionih nauka u Beogradu.

Učesnik:

Poetska škola Desanka Maskimović,

Regionalni centar za talente Novi Sad, mentor Pero Zubac

Smotra talenata Negotin

Kampovi u Karatašu sa Regionalnim centrom za talante u Novom Sadu, na Kopaoniku sa književnom omladinom Srbije

Nosilac vanrednih , I, II, III nagrada na literarnim konkusima.
Pesme objavljene u više od 20 zajedničkih zbirki,
1999.god. proglašena za najtelentovaniju omladinku Vojvodine u literarnom stvaralaštvu od Izvršnog veća Vojvodine u Novom Sadu



MOJA PESMA


Negde iz dubine mene izbijaju reči

koje na papir prenosim. Činim to kao

vetar koji uvelo lišće razbacuje na sve strane

Duboko u sebi osećam da se pesma rađa

Treba još samo malo vremena

Da bude savršena

Još je tražim u sebi

kao školjku u pesku

Vidim je kako mi nad glavom kruži

Kako mi je sva čula vide i osećaju

Gde god da se rodi

Ko je god bude slušao

Ona je deo mene

Ona je moja pesma


POZIV


Ti koji lutaš

kroz snove moga detinjstva.


Ti koji prolaziš pored mene,

zastani i javi se.


Priđi i oteraj moju samoću

Ti koji lutaš kroz moje snove.


Pomozi mi da zajedno letimo

na krilima sreće.


Stiglo je proleće

Dođi i ti.



VOJVODINA


U osmehu devojačkom

Hitrom dečijem koraku

Vrednom narodu

Prepoznajem te


Iznedrilo te Panonsko more

U školjci ostao

U tragu priča

O tvom davnom poreklu


Vidim te u žuljevima paora

Umornim licima žena

Na leđima radnika

U užarenom Suncu


Čujem te u košavi

Dok mi ledi srce

Lelujaš u klasima pšenice

Dozrevaš u kotarkama


Zlatiš se u suncokretima

U zlatnim klipovima kukuruza

Slatka si kao šećerna repa

Rado bih bila ševa

Koja nad tvojim poljima peva


No comments:

Post a Comment