Tuesday

SNEZANA ILIC

Биографија Снежана Ј. Илић

Рођена сам 10. фебруара 1976. године у Новом Саду.
У октобру 1995. године уписала сам Филозофски факултет, одсек историја, у Новом Саду, који сам завршила 2000. године.
Магистрирала сам 2009. године на групи за модерну историју Филозофског факултета у Новом Саду.
Пишем поезију.
До сада нисам објављивала кратке приче.
Сарађујем у часописима »Нова зора» и «Траг».

Тренутно сам незапослена, после преживљеног тешког саобраћајног удеса, од кога се успешно опорављам.


Пожар туге


У пожару туге

Изгореја је

Моја срећа.

Она је живела само у машти

На моју душу само туга

Може пасти.

А кад на трен покушам опет

неког да волим

Та љубав може само да боли.



Јави се


Молим Те

Само још једном

Јави се.


Барем опсуј ме

Само да чујем Твој глас

Молићу за опроштај.


Ако опростиш

Опет ће све звезде са неба

Засјати само за нас.


No comments:

Post a Comment