Tuesday

SMILJANA STOJNIC

Smiljana Stojnic je rođena 21.08.1986. Po zanimanju - student/radnik

Član Udruženja pisaca Srbije od februara 2011.god.

Dela: Lutalica , izdata juna 2011. godine.

Živi i radi u Beogradu



ТАМО ГДЕ ПРЕСТАЈЕМ ЈА

ПОЧИЊЕШ ТИ



Настављаш се на сваки део мога тела.

Узимаш и оно што ти не могу дати.


Тамо где престајем ја,

почињеш ти.


Узимаш ми додире,

кријеш их у џеповима

својих панталона.


Узимаш ми усне

и упијаш у своје.


Тамо где престајем ја,

почињеш ти.


Крадеш ми погледе,

мамиш осмехе,

изнуђујеш љубав

Ткаш ми се у живот.


Тамо где престајем ја,

почињеш ти.


ПОГРЕБ


Уприте прст осуде у мене.

Усмерите мржњу ка мени.

Каменујте ме као прељубницу

спалите ме, као вештицу!


Доведите букаче и нарикаче

да вичу и наричу на мом погрeбу.

Ко хоће јалову жену.


Ко иште неплодну њиву

да сади племенито семе,

да нема јутра ни сунчаног дана.

Ко хоће мене крај себе?


Не стајте,

не посустајте!

Ово је ваша битка,

ја вам препуштам и рат...


Доведите рекох букаче и нарикаче,

да вичу и наричу на моме погребу!


ИЛУЗИЈА


Ја сам лаж, са великим Л

на мени је све привиђење.

Варам и крадем,

отимам!

Ја немам своје,

зато узимам туђе.

Косу боји платином

да сакријем године.

Лажно се смејем

да сакријем бол и тугу.

Лажно се облачим

да сакријем уједе

и трагове крваве прошлости.

Носим високе потпетице

и велике торбе

да у њих угурам стварност

и извучем илузије и машту.

Ја сам лаж са великм Л.


ЛУТАЛИЦА


Ја нисам ни твоја ни његова,

са тобом сам поделила усне,

са њим постељу,

а тугу и крст осуде

носим сама.


Крвљу зарадих ову мрву хлеба

и зрно соли,

сузама платих твоје осмехе.

Падох на колена,

а препуче ми срце.


Немам надања,

распродала сам их.

Немам снове,

задужила сам их без покрића.


Језиком плаћам

данас за сутра.


Ја не припадам,

не присвајам

ја само лутам...


ВЛАДАВИНА

( М. М .)


Док ти

нижеш

успехе,

ја нижем

љубавнике.


Ти освајаш

свет,

ја освајам

постеље.


Твоја је

божанска слава,

а моја

божанска љубав.


Предодређени смо

за славу!


Слављени ће бити

твој ум

и моје тело.


Ти владаш светом,

ја постељом!

No comments:

Post a Comment