Tuesday

NADJA MILKOVIC CURUVIJA


Нађа Милковић Ћурувија рођена 26.02.1983. у Сомбору.

Aпсолвент Српске књижевности и језика у Новом Саду, где и живи, мајка једногодишње Ане.

Учесница и финалисткиња фестивала младих песника у Врбасу, Зајечару и Бијелом Пољу. Песме објављивала у зборницима, часописима- како писаним тако и дигиталним. Прва збирка поезије за сада у припреми.



РАЗГОВОРИ С САМИМ ТОБОМ


Између мене и нас

читава једна шума

живи милионима гласова

дојећи птице и травке.


Издигнем се изнад ње

и видим држиш у наручју

нешто налик мени

и шапћеш успаванке.


Колике су само

лековите травке

и колики скривени цветови

замирисали првим плачем

између мене и нас.


Птице надлећу шуму

и у кљуновима

носе ми росу.


Састављам своју поезију

по угледу на твоју

родитељску љубав.

Ал' колевке се умире,

настане тишина

и потоци дуго пониру

пред мојим избледелим

сећањем на тебе и нас.



ДЕВОЈЧИЦА НА МОСТУ


Хтедох

кришку свезнања

на један дан.

Да оживим песму

коју је писао

док сам из колевке

гледала у сат.


Да испишем речи

које настају

док у наручју

нови живот

успављујем

откуцајима крви.


Хтедох

само

кришку свезнања

да раздвојим

свој лик

из заборављених

и тек рођених,

да у огледалима

загризем дан

и напишем

свој стих.

***

Буди ме дечији плач

из ужарене уличне лампе

над застакљеним тлом.

И птице заспале

под сопственим крилом

немају смелости за сан.


Дај ми снегове света,

мали човече из лампе

да њима покријем

гроб

да њиме осветлим

колевку

да јесам

да будем.


И никад неизговорени сати

нек споје се

крвљу мојом

која је из нечије никла,

која се у птицама

меша и сања,

која се у сну осмехује.

No comments:

Post a Comment