Wednesday

IVANA ZAJIC

Ivana Zajic

datum rodjenja: 06. 04. 1979.

zanimanje: pravnik

Do sada saradjivala sa vise knjizevnih sajtova i objavljivala tekstove u nekoliko zbirki prica i pesama.

Zivi u Vrbnici kod Krusevca.



СТАРИМ

Умиру драга лица, одлазе

Док ја на ветру мирно стојим.

У дугом низу године пролазе...

Ја се помало старости бојим.


Старим... већ ми је тридесета

И душа ми је препуна муке.

Зато и није велика штета

Што одлазим, што даве ме црне руке.


Сада, док стојим чврста к’о стена

У овој мрачној јесењој ноћи,

Ја се не бојим смртнога трена

Ни страшне смрти, што мора доћи.


Једино жалим, можда и грешим,

Што кад старост закуца на врата,

Ја нећу моћи ничим да се тешим:

Немам ни друга, ни детета ни брата.


Али и даље усправно стојим

И немам разлога друге да кривим.

Сате и дане живота бројим...

Још имам снаге – хоћу да живим!

No comments:

Post a Comment