Monday

ALEKSANDRA MARILOVIĆ

Zovem se Aleksandra Marilović, rođena sam 14.06.1986.u Derventi.
Završila sam Filološki fakultet (odsjek za srpski jezik i književnost) u Banjaluci.
Zajedno sa Irenom Bera objavila sam zbirku poezije "Dvopjev" (Zdravice utopljenika)
za izdavačku kuću Brankovo kolo (Sremski Karlovci).
Radove sam objavljivala u mnogim književnim časopisima.
Takođe sam zastupljena u antologiji "Duhovna konekcija"- zbirka radova učesnika Međunarodne kulturne manifestacije u Sarajevu.


HIMNA SUNCU

Са живим ранама

На небу рађа се

Данашњи дан

Црвено је небо и

Стидно баш као

Дјевојачки сан...!

О чујеш ли како

Крошње шуморе

И извори пуни су

Свете воде...

Са сунцокретом

Једним дигох главу

Сунцу, кад тамо

Смију се птице

Весело обувам од

Снова потпетице...!

Раскалашени осмјеси

По ливади коло воде

Узимам свој дан за руку

Добро дошао животе

Коначно у моју луку...!


IZLUDJELA MLADA

Malčice je možda poremetila

Umom ova sudbina što nas

Nevidljivim koncima

Čvrsto veže

Zapetljava

Spaja...

A opet onda kao izludjela

Mlada leleče, čupa kose

Nad nama...

Pa sječe puteve k'o žile,

A kad nas spazi busa

Se u grudi...

I tako ukrug u ludom kolu

Sa smijehom, bolesnim

Šaptajem i vriskom

Vrti nas, kida, spaja

Puteve lijepi pa histerično

Nas razdvaja...



~ ZAUVIJEK PROKLETI ~

''Ja sam ta koja sije izgubljene riječi...''

...

Znam: prije ću naći dinar u

pohabanom svom kaputu,

no iscijediti od čovjeka

lijepu riječ...

I ne pitaš zašto...?!

Od čovjeka do čovjeka,

Od tebe do mene

Od mene do osmijeha

Čitava vasiona bez

Riječi, bez zvijezda u

Očima, mjesečine u

Noćima...

Oslonjeni koračamo na

Uvrede, kao na kakav

Zmijski štap.

Mi smo tihe budale

Što izmoreni sami od

Sebe blatnjavim

Svijetovima mile...

Zakopali i mliječnu stazu,

Pa kamenje pratimo...

Osmijesi opstaju samo na

Pijanu, blesavu licu,

Ljubav u modricama,

Cvrkut u zakopanim

Pticama...

I ne žalim se ja zauvijek

Prokleta da samo s papirom

K'o s čovjekom znam da zborim

Na papiru izraste šapat

Samo tu može da opstaje,

Samo tu čovjek pronalazi

Ko je, šta je i zašto

POSTAJE...



No comments:

Post a Comment