Monday

ZELJKO SVITLICA

Име и презиме: Жељко Свитлица
рођен, 1985. године
живим у Бањалуци
Објављивао само на интернету
Пишем за интернет портале и још штошта.




Нова књига



Бесконачно велики и предивни свијет
Прича, пјесама, знања, маште
Што су га од самог почетка
стварали људи
Налази се сада пред
Улазним вратима своје посљедње тамнице

Све књиге ће доспјети на интернет
А мени се чини да је то коначно
поробљавање
Најљепше творевине човјека и духа

Све ће бити на истоме мјесту
Доступно свима на позив
укуцане ријечи
На чији звиждук ће се све појављивати
На екранима који бљеште
Пред очима уморног човјечанства

Тако ће се поново ослобађати
У мислима човјека
А он ће касније када буде хтио
Као у зоолшки врт
Долазити пред бљештећи екран
По свима доступну машту и знање
Коначно ухваћено и стављено на исто мјесто

И као код животиње у кавезу
Љепота неће престати да постоји
Али ова генерација
Жудјеће за дивљином
Из које су та слова дошла
Дивљином папира, корица, библиотека, књижара...

Што су била пређашња станишта
Нашег знања и наше маште
А ми их преселишмо
У један други свијет који смо створили
Свијет створен да нам служи
За сад
Први наш свијет који се одрођава од нас





Карађорђе


Велики вожде
Из малога села
Дабогда слава
Вјечно ти трајала
Не пресушила никад
Она врела
Што су тебе
Слободом напајала






Пајац



Не палацам ја

већ палаца из мене неки враг

његово око види ружног пајаца

док буљим у себе

рашчупан и наг


Не кревељим се ја

већ се кревељи из мене неки злоћо

његов нос њуши глупави траг

кад гледам иза себе

на пут којим прођох.

No comments:

Post a Comment