Monday

NEVENA BANIC

Rođena 15.06.1982.godine u Beogradu na Lekinom brdu.
Završila XI gimnaziju i započela više fakulteta od kojih je jedan nedavno privela sasvim kraju. Najviše para zaradila je radeći u šanku, a najmanje napisavši tekst za dečju novogodišnju predstavu.
Leti jedri Jadranom na jedrilici Druni, a zimi vozi bord po Kosovu.
U međuvremenu u omiljanim farmerkama šeta velikog matorog psa.





Decembar 2009



- Ne mogu.
- Moraš.

- Ne mogu.
- Moraš.

- Ali ja stvarno ne mogu.
- Ali ti stvarno moraš.






Imamo situaciju



Za sve što ti padne na pamet kriv si.

Ako se dvoumiš pa odlučiš, sigurno je trebalo drugačije.
Ono kako si ti to shvatio, budi ubedjen da nije tako bilo.
Ako misliš da smo završili priču - nismo, samo sam umorna.
Gotovo sad, sad neću ja.
Pusti me, ne znam...dodji zagrli me.
Tužna sam tek tako...
Tek tako ne znači da ne postoji razlog.
Neću da pričam o tome, ali pomozi mi.
To što sam rekla da neću ne znači da stvarno nisam htela.
Kad sam rekla da je u redu bila sam ironična, nisi valjda mislio da je stvarno u redu.

Ako si već morao da hoćeš, zašto nisi hteo isto što i ja?




U paru


Depresija i anksioznost,
alkohol i muzika,
prijatelji i osmeh,
knjige i misli,
word i latinica,
prašina i nameštaj,
stopalo i čarapa,
dupe i stolica,
sedativ i ćebe,
ogledalo i nevena,
nevena i banić.





Vreme


Oboreni kapci prate dane.
Otkucaji srca kao jedini znaci života.
Stare cipele,
duge šetnje,
bez priče,
bez para,
s` nekom idejom,
u principu bez cilja
lutamo, trošimo, gubimo.

1 comment: