Sunday

VLADIMIR BJELANOVIC

Владимир Бјелановић, рођен 1981.године у Новој Вароши.
Студент je Графичке технике и дизајна у Чачку.

Поезију пише већ дуги низ година, председник je и један од оснивача Књижевног клуба " Данило Киш" из Нове Вароши, као и члан Театра поезије " Марина Цветајева " такође из Нове Вароши.
Песме су му објављиване у разним књижевним часописима: Свитак, затим у Златарским Новостима, Вечернјим Новостима......Форуму Творац Града, Поезија СЦГ...

Учесник je многих конкурса поезије, рукопис три збирке песама чека још увек свог издавача и тренутак када ће угледати светло дана.

"Поезија је за мене, како рече велика поетеса Гордана Боранијашевић, насушна потреба........јер кад не пишем не дишем..."






Поема једног златног дана



Увреде.... Снови....
Неки тренутци
Стварни и нови....

Праве рез....

А лишће пурпури.
И крв ври....
Стапам се са лишћем...
Рука дрхти....
Нестајем....


*


Куда да кренем ове јесени....?
Коју стазу листну
да следим ?
Где да се скријем,
Да рањена крила свијем....
Да не бледим....

Страх ме зиме,
Страх ме сваке исписане
Риме....
И....
Опет ме адови ломе,
Кидају....
Опет ми вране ране
Видају....

Пресек.... Рез....
Мождане свити,
Танак а тежак вез....
Без.....сна....


*


Туга....
Јесењи извештај
Срчаних и можданих....
У златастом варљивом дану....

Дуга је стаза....
Не видим јој крај....
И душа ми прска....
А тело....
Тело као ломљива трска....

Туга....
А сањао сам ти име,
И очи су ти сијале
Јесењим зовом....
Још један лом,
Још један престао сан!

Све је туга....
И обичан златаст
Јесењи дан!


*


Михољска лутња,
И страх од снова....
Без љубави.... без бола....
И румена киша лишћа свуда....

Сећања су моја љутња.
Истина прећутна ћутња.
Сенке... и моја плаветно ноћна
Глава луда....

Рез... Пресек.... Убод....
Тамнина и пурпурни
Небески свод....


*


Тајна ....
Не ( рођена) у
згрушаној крви....
Из неке пре ( резане )
вене што исијава стих ....
Тајна....
Остала у некој далекој
И црној ноћи ....
Изнедрена у самоћи,
У немоћи ....

Ваљда ће ме једном
Све
( пре ) ране,
( пре ) сане,
боли проћи!

С¢ Тајном ћу ти
Опет доћи ....

No comments:

Post a Comment