Thursday

MISA STANKOVIC

Ovo je pesma koja nikoga ne napada, ne okrivljuje i ne osuđuje.
Pesma u kojoj pojedinac posmatra šta se oko njega dešava i ne može
ništa da promeni...




Tok

Gledao sam reku kako teče
I dan prođe zameni ga veče
Istačka se nebo zvezdicama
Promeni se odsjaj zenicama

Slušao sam ptice kako poje
U gomili dok se pčele roje
Prelomi se pucanj u tišini
Izgubi se svest u pomrčini

Pitao sam kuda teku lađe
Da li hoće da ih neko nađe
Uzburka se more od oluje
Trovana mu utroba boluje

Čekao sam jutro da mi svane
Prošlom danu da ublaži rane
Pomoli se sunce iznad brda
Sakupi se sva divljač u krda

Hitao sam divljina me zove
Koga danas to goniči love
Otvori se zemlja da proguta
Pojavi se nemoć da koluta

Molio sam nesreća da prođe
Drugu šansu iznova da dođe
Otvori se nebo i potopi
Razlomi se lednik i otopi

Pričao sam užasu i stravi
Šta sve nose po zelenoj travi
Približi se čovek toj mašini
Stvaraju se na novo aršini

Sanjao sam da su ružni snovi
Da će opet doći dani novi
Ohladi se dodir tople ruke
Zagluve se za prirodne zvuke


No comments:

Post a Comment