Monday

MIRJANA BALTEZAREVIC

Mirjana Baltezarević rodjena 07.06.1969. u Foči. Živi u Nišu.

Pisac dečije poezije i poezije za odrasle.

2011 izdala knjigu „ Dnevnik malog Luke „



MRAVLJA POSLA


U šumi kraj jednog panja

nastala je teška zbrka

tek je poč´o on da sanja

no desi se jedna frka


Na panju su zaratili

grupa mrava i ptičica

sve što mravi sagradili

ptica jedna im pokljuca


“Jaoooo jaooo tu tu tu”

- oglasi se glavni mrav.

“Dodajte mi bar lopatu

da ostanem živ i zdrav”



OVCA


Poželela ovca Selka

da u gradu sretne "Pradu,"

dočeka je druga Perka

što glavna je u tom stadu.


Dočeka je bezobzirno

" Šta si to obukla ?" - reče

" Vidi kakvo ti je runo

to je dnevno, ne za veče "


" Runo ti je ružne boje

ne nosi se preko dana,

pogledaj u runo moje

moderno sam ofarbana. "


Selka ovca tu pošizi

pa poče da bleji glasno,

zato što je sad´ u krizi

a Perki to nije jasno.


" Baš te briga ti u gradu

nemaš gde da se isprljaš,

cenjena sam u svom stadu

i prestani da mi brbljaš."


"Kad´ si tako pametna

pokaži mi zvono "Prada",

šta je što si sujetna

ostalo ti je kod stada?"


I dok su se raspravljale

ovan ih je jedan snim´o,

za stado ih uze brale

da pokaže šta je nivo.


Tako ti je u životu

kad porekla svog se stidiš

završiš u tudjem plotu

a da nikad to ne vidiš!!


No comments:

Post a Comment