Monday

DRAGAN JANKOVIC


Dragan Jankovic rodjen 13.07.1965 u Rumi.
Objavio cetiri zbirke poezije.
--"Sunce u zubima",KZ Zvezdara 1991god.
''Vina,ljubavi,pesme"Apostrof 1994
"Obdaren govorom",Bibliofil,Apostrof 1995
"U tisini ludaka" 2010 Gradska bilioteka u Rumi

Zastupljen u antolologiji"Pelud sveta"(Pero Zubac)
"Boeemski osvrt na kosmos" Dereta 2003
Zaposlen u gradskoj biblioteci "Atanasije Stojkovic"u Rumi




Glinene glave
sa dna krigle vire
Dani na noci lice
Iz bozijih nogavica
jauci vire
Iskamci
jos koju rec
pa sanja na travi
kraj puta
koji nikud ne vodi


-------------
,
Kroz pukotine
tajanstvenih daljina
od zivota me odvaja
u utrobi rastvara
miljenica mojih dlanova
dok vristim izmedju
prokletstva i beskraja


-------------


U agoniji
dozivam greh
do nove litre
Pitam vino
sto u moje zile sukne
ko je vladar
a ko roblje
Zedno grlo duvan struze
bezdusne su ove zore
Mahnit vetar
trag mi brise
spustaju se teski kapci
do mamurne zore nove
do prepune case iste
Pitam vino
sto u moje
zile sukne
Ko je vladar
A ko roblje
ALKOHOLE
ALKOHOLE


No comments:

Post a Comment