Thursday

TAMARA MLADENOVIC

Tamara Mladenović, rodjena 07.02.1978.god. Živi i radi u Nišu.



Muka


Pojela sam muku.

Zalogaj po zalogaj,

pojedoh je celu…

i znam da je muka

i opet je jedem..

E, to da vidis….

znam da mi smeta,

znam da je velika,

ali osecam sitost

E, to da vidis….



Zlatna jabuka


Poslali su me

po zlatnu jabuku,

na leđima džak

prepun tovara.


Pred ‘amnom kanjon

ogromne stene

reka, more i

močvare!


Zlatnu jabuku ne

donesoh,ali

sačuvah život svoj

i otprazan džak tovara!


Oni me prezreše i odoše od mene!



Kanibal


Zvali su ga Kanibal,

lik mu je bio topao,

oči su mu bile bistre

ruke mu bile čedne.


Pojeo je moju sestru,

kopljem ga ubiše ljudi!


Kakvi su to ljudi

što ubijaju mio lik,

oči bistre,ruke čedne….

a zvao se Kanibal.



Dvoboj


Izazvana…stojim !

U ruci zlatni mač…

Izazvan...protivnik stoji

u ruci mač od papira!

Preti ! Hoće riznicu moju !


Izazvana…zbunjeno gledam !

u ruci zlatni mač…

Izazvan …razjareni protivnik

u ruci mu mač od papira !

Napada!


Papirni mač polete u oko moje

zlatni mač ispustih tada

Prokletnik ote riznicu moju!

Zašto?



Ukraden život


Ukrade mi život NEKO

a to nisam znala.


Imao je NEKO

život svoj,al

usput ponese i moj!


Nosio je tako život moj

po suncu i kiši

vodio ko psa na lancu

terao ko goveče mlado.

Sakupljao ko odbeglo stado.


Stiže me starost,

noge nemoćne da trče,

a htele bi.

Htele bi da lopovu

ukradu ukraden život.


1 comment: