Wednesday

SASA SKALUSEVIC SKALA

Saša Skalušević Skala,rođen 03.04.1981.god.Član je "Krajinskog Književnog Kluba",objavljivao je u mnogim književnim i umetničkim časopisima.Piše eseje,kratke priče,poeziju...



Artterorista


Nema "Urlika","La Amerike","Vlati trave"

Nema glasogovornika,pokajnika

Ginzberga,Morisona,Vitmena.

Postoje ujedi,lažne nade,prskana vutra,

Čista hemija,jebena plastika,

Koja ti se lepi za mozak

Jede ti srce i muda,

Uzima razapetu dušu.

Zavedenu pepsijem,red bulom,koka-kolom.

Kasno je da odustanem

Dignem ruke od svega

Previše sam dugo u rovu

Da bih se povlačio



NJOJ


Zašto ćutiš

Nemam svoj mir

Vino mi je opilo um

Ukralo vreme

Vino mi je dalo sebe

Ja želim tebe



Nepristajanje na odrastanje


Seti se kako si bežala

Od dodira

Gvirila iza obojenih ogledala

Našao sam te u šumi

Bojala si se velikoh reči

I kapi kiša sa granan

Prislonio sam te uz drvo

(za nešto drugo nisam ni znao)

Tišina i vetar Bukove šume

Prekrili su nas u snu

Nage



SVI PROTIV SVIH


Govorili smo o vatri

Rečima što ujedaju

Tada je bilo lako

Samo mi i oni

Mi sa jedne strane

I oni sa one druge

Klasičan odnos crno-belo

Vešala su pala

Lomača je izgorela

Brave su se zaključale

Sada smo svi protiv svih

No comments:

Post a Comment