Tuesday

MILETA GAVRILOVIC

Mileta Gavrilović,

rodjen u Paljevštici 1963.

Diplomirani inženjer poljoprivede.

Slikar...




Voleo sam...


Voleo sam te snom čistim

I osećajem lakim

Voleo sam na tebe da mislim

Mislima čistim i jakim.

Voleo sam osećaje što ih ti u meni stvori

Pesmom da govorim

Tvoj glas mi u srcu osta

Večno da žubori

Voleo sam kad me nosi toplina tvoja

Kao maslačak vetar mlak

Kroz toplička polja

Voleo sam iskreno i još uvek volim...



Lepota tvoja u meni


Lepota tvoja u meni

Duša mi je tobom procvetala

U srcu cvete pesmom zaliveni

Lepota tvoja u meni

Kao u noći sjajna mesečina

Lepršaju osećaji tobom opijeni

I naviru iz čulnih dubina

Lepota tvoja u meni

Kao jutarnja svežina u zoru

Tvoj glas moje srce budi

Kao ptice uspavanu goru

Lepota tvoja u meni

Kao svetlost na vodi

Kao talas nadošli

Što se srcem razlije

I ponovo rodi

Lepota tvoja u meni

Neprolaznom svetlošću draži

Ako izgubiš lepotu svoju

U srcu je mom potraži

Ona spava u meni

Kao kamen dragi

U srcu skriveni....



Istina


Istina je u pesmama mojim

Sve ostalo je laž

Iz mog srca pesme izviru

Kada me dotakne tvoja draž

Kada me zagrli tvoja želja

I u puno srce kane tvoja kap.

Zagrljaj noći

Kada me zagrle Kopaoničke noći

I povedu me u lepotu snova

Moj san se zaplete

U tvojoj tamnoj kosi

Kao ptići mladi u granama borova

Željni da polete

A vetar prkosi...



Kosa


Miris polja ili kosa tvoja

Vetar se travom poigrava

I ja je nežno milujem rukom

Kao da šumi opojnim zvukom

I u srce moje tone

Tvoja kosa tamna...


No comments:

Post a Comment