Thursday

VALENTINA MILACIC

Валентина Милачић(1966) рођена Војводини, дјетињство провела у Босни и Херцеговини гдје и сада живим, у Трну, малом мјесту између Лакташа и Бањалуке.
Радим као дипломирани васпитач предшколске дјеце у вртићу.
Објавила сам три књиге поезије, а последњу ове године, у Бранковом колу и са насловом "Близнакиња грома."





ЕВО ПОМИСЛИ


Господе,
Ево помилси
Шароликих.

У тој пометњи
Не могу да пишем.

У прелому мисли
Не прилазим себи
У најискренијој причи
Дланови ми сметају.

Нада је у жељи прстију
Да се свију у цвијет.




У ЉУБАВИ
СВЕ ТЈЕСНИЈЕ РИЈЕЧИ


Суза се умири
Прокњижена крвљу
У патетичној мрежи
Излазу неуслишена.

Чворови су срасли
Чвршћи од ријечи
Које би их слудиле
Изгребале мрежу.

И "украсиле" осмијех
Наслућен у дибини.




ОПИСИ


Рече некоћ` да сам опсенарка?!

И ја, убрзо
Напустих Твоје вријеме
Заобиђох и излагах се Себи
Да сам Те сањивог брала
Никад имала!

Рече некоћ, да сам лане...

И ја, полако
Уздисах крај зденца
Закорачих и излагах се Себи
Да сам се шуме наносила
Никад имала!

Рече некоћ` да сам поетеса...

И ја, шумно
Уздахнух и излагах се Себи
Да сам стихове нивила
Никад имала!

Ко сам, овако свестрана?!
И што ме не боли уво
Да сам Те икад имала!



No comments:

Post a Comment