Monday

VOGON POET



Crack za Milicu


Kao da je juce bilo kada sam je
prvi put download-ovao sa neta-
Milica, Verzija 2.0 bila mi je
omiljeni program, vec od prvog trenutka.

Imala je malu slatku ikonicu
i svega desetak megabajta.
Nije bila teska za koriscenje
i nekako je krasila moj desktop.

Secam se trenutaka koje smo
provodili zajedno- prvi dupli klik,
citanje tutorijala za koriscenje interfejsa,
podesavanje opcija za moju konfiguraciju racunara.

Kako su bili lepi ti dani
od njenog prvog instaliranja?
Bila je najbolji program koji sam dotad koristio
i svima sam pricao o njoj.

Drugari su trazili da im prosledim program:
"Daj, brate, da i mi instaliramo Milicu.
Zanima nas kako radi.
Hocemo da joj vidimo performanse"

Ali ne, nisam je dao, cuvao sam je-
zbog nje redovno cistio desktop,
na vreme je update-ovao,
zapostavio sve druge programe...

Sve dok nije izasla najnovija
verzija programa- Milica 5.0-
savremena,
u stilu sa savremenim programima.

Zasto si morala da menjas ikonicu,
ooo Milice? Cemu bljestavilo?
Cemu tvojih cetrdesetak megabajta,
kad ne mogu da te instaliram?

Sedim sa drugovima i u ocaju pricam o njoj,
a oni mi kroz smeh kazu:"Pa moras da je
crack-ujes, brate. Ne moze to tako.
Eee, otkad mi crack-ujemo programe..."

I evo vec danima sedim za racunarom,
tipkam, klikcem, bezuspesno trazim
Crack za Milicu.

Vid' kakav je ovo novi program?
Jovana 2.3?

downloading....
estimated time left 3mins 45seconds

No comments:

Post a Comment