Thursday

STIKIC MIRKO

Zovem se Stikić Mirko po obrazovanju diplomirani ekonomista iz Novog Sada.
Pesme pišem povremeno od mladosti, a inspirisan određenim dešavanjima u svom životu u poslednje vreme intenzivnije pišem pesme.
U izdanju renomirane izdavačke kuće "Prometej" iz Novog Sada izdao sam zbirku pesama "Duša na Dlanu" maja 2011. godine.



ОТВОРИ СРЦЕ ЗА ЉУБАВ


Верујем у љубав

чак и онда када ми бол доноси.

Верујем у љубав

и када ми памет односи.


Верујем у љубав

и када ми у очима рађа сузе.

Верујем у љубав

и када ми бестрагом разум узе.


Отвори срце за љубав

и када су бесане ноћи.

Отвори срце своје

и права љубав ће доћи.


Отвори срце за љубав

и када те на свету ништа не радује.

Отвори срце своје,

и када ти бол задаје.


Отвори срце за љубав

и када је пуно јада.

Отвори срце за љубав

и када због ње страда.


И када у мрачном тунелу

не видиш светлости трага,

веруј у моћ љубави

и она ће доћи, драга!




ОПРОШТАЈ


Ја опраштам ноћас за све грехе, свима

ма како тешка то неправда била.

Праштам ето и свим душманима.

Опроштај је моћна божанска сила.


Опраштам и себи за све своје грешке

Мада сам без много тога ост'о

Заборављам своје промашаје тешке,

све се ноћас брише, свима нек је просто!



ЗВУК БЕЗНАЂА


Кад се у арени сва светла угасе

и актери те представе склоне,

престане жамор знатижељне масе.

Остаће мук сред васионе.


Један ће живот пасти у прашину.

Разапет ће бити још један грешник.

Арена ће утонут у тишину

Заћутаће један несуђени песник.


Прекинут биће један лет.

Звониће силно безнађа звук.

У земљи овој изгледа клетој,

где човек је најчешће човеку вук.


Овде се изгледа сунце не рађа

Док мали великом не плати данак.

Где вук се с јагњетом никад не погађа,

а бољи живот тек пусти санак !



No comments:

Post a Comment