Monday

SELMA CELIKOVIC

Selma Čeliković, rođena 12.04.1989. u Odžaku.
Završila Filozofski fakultet na Tuzlanskom univerzitetu, odsjek: Razredna nastava.

Piše isključivo poeziju.
Do sada nije ništa objavljivala.



Živjeti šapatom


Nekada se govorilo šapatom,

sada se živi tako.

Gušim se danas, gušim se sutra.

Veže se strah oko grla,

ne zbog riječi, već što živimo šapatom.

Usta mi zalijepi,

ne zbog riječi, već što jedem.

Treba biti slijep da bi bio sretan!

Gluhi već jesmo.

Govoriti danas može svako,

a ko će te čuti?

I živjeti danas može svako,

šapnut ću ti kako.



Oslobođenje


Kada će doći dan

kada ćeš moći reći

pobijedio sam nemani u sebi,

uzeo sam mač

i sjekao kožu slobode?

Hoću li ikada podići prste

i probiti zid paučine?


Doći će dan kada

ćeš htjeti upoznati svaku ćeliju,

jednu po jednu, upoznati cjelinu.

Ti ćeš biti mač

izvađen iz kamena,

učeći sebe

kako se oteti otrovnom pauku.



Ostat će pokušaj


Pogledaj me. Pogledaj nas!

Teško je biti glista,

teško je.

Zemlju roviti i gutati.

Ne vjerujem da ne osjetiš.

Ti znaš da postoje

životinjice ukotvljene

u zaboravu, u zapostavljenosti.

Čuješ. Znam da čuješ.

Zato ne zanemaruj

vapaje koji sežu...tamo.


Teško je biti glista,

zaista.

Ovo je moj pokušaj

da dozovem kišu.

I samo to...


No comments:

Post a Comment