Sunday

MARIJA MIHAJLOVIC DAVIDOVIC

Marija Mihajlović Davidović

Pesnikinja iz Aleksinca i član književnog kluba ''Velimir Rajić''. Ima 33. godine.
Piše od svoje 15.godine. Živi i stvara u Aleksincu.
Juna meseca 2011 godine izašla joj je iz štampe prva zbirka pesama ''Pisma ili Don Kihot sa likom žene'' u izdanju Nove POETIKE iz Beograda.
Uskoro iz štampe izlazi i svojevrstan duo zbornik autorki Marine Mihajlović Živković I Marije Mihajlović Davidović ,pod nazivom ''Zašto je Adam pojeo jabuku''.Pesme su joj zastupljene u više zbornika.



SVE TI PROSTO BILO I SVE OPROŠTENO


Na zdravlje ti bila ta reč

što ti sa usana

tako lagano skliznula

i taj nehajni osmeh samoljublja


Zdrav ti meni bio


Odavno sam ja svoje kandže odrezala

spremna da naučim tu mudrost dostojnu boga

da nikome ne treba suditi na ovome svetu


Zdravlje te služilo i srećan za na vek bio


Sahranila sam onu pticu

kojoj si odgrizao krilo

Krepala je na mom ramenu

ipak pevajući odu novom danu


Bog ti sreću dao


Ja sam popravljala ono što si ti kvario

Pogrešne izbore,izigrana obećanja,

razočarenja i košmare

Ja sam ostvarivala svoje snove


Porod te tvoj pamtio kroz vekove


Za usne sam se,do krvi,grizla

milion puta prećutala

Živela je u meni nada

da ćeš slediti moj primer

i okanuti se tog vraga


Duboku starost dočekao


Smrti se bojimo

tek kada shvatimo

da je sve ono iza nas promašeno

i da popraviti više ne možemo


Živ i zdrav i srećan bio


Zaboravljam ja ono loše što je bilo

a pamtim ono nebo plavo

i onaj osmeh i toplinu sunca


Dao bog pa će srce još sto leta da ti kuca


Ja ti opraštam i sve molitve

zbog tebe učim

i tiho ih šapućem iz dubine srca


Sve ti prosto bilo i sve oprošteno

Živ ti meni bio


No comments:

Post a Comment