Saturday

DAMIR KOMPANJET

Rođen u Rijeci, 11.12.1980. godine .
Osnovnu školu pohađao u Opatiji i Rijeci, srednju ugostiteljsku u Opatiji i studij poslovne informatike u Rijeci .
Objavljivao u nekoliko časopisa .



ANTIKRIST


U dom Božji

Uđoh nag

Kakav i stvoren

Rod je ljudski...

Stvoritelju

Da iskren se

I čist

Obratim...

A zemaljski me

Glasnogovornik njegov

– svećenik silni –

Antikristom

Prozva.



BOŽICA UTOPIJE I JA


Lezi pored vatre i poželi je... ona pucketa vruća

Ogrij sleđena bedra i žali bijele zime

Svuci crvenu tkaninu i baci je da gori... ona je ukras na hladnoći

Zini i progutaj udaljeno zviježđe kao spojene trešnje odjednom

Raširi noge i porodi zagrljenu djecu Tibeta i Kine

Iskrvariti ćeš Božice Utopije ako odrastu okrutna

U dvorima od sljeza ovdje pored vatre

Tepaj mi u vrijeme punog mjeseca

Ja grozna sam sudbina i ne poznajem smiraj

I ne plači moja Gospo od Idile

Što umjesto kiša padaju vatrene iskre

A umjesto snijega crn pepeo

Moje su grudi gvožđe bez osjeta

Od kojeg se oružje kuje

I moje je da ljude učinim prognanicima

A tvoje da te prognani priželjkuju

Zbog mene i kaosa što ga unosim svijet se čeliči i opstaje

Tebi samo stremi dok raste... i pritom i raste Utopijo .


POCIJEPANE BROŠURE


I provodim mrtve noći u društvu mrtvih ljudi

I mrtve razgovore vodim,

Pa i mrtav gutljaj otpijem .

Na pocijepane brošure

I reklamne letke

Ideali nam se svode .

Zibaj me vjetre k'o vješala što zibaš…

O, kako tiho naši leševi na omčama škripe .

Osušene oči, prašina po licu,

Pa izranjavane usne i sjenke strvinara,

Sve su što od sebe u osvit nudim.

No comments:

Post a Comment